Borgen – Den som våger vinner!
I prosjektet «Borgen på Løren» traff vi på det meste – og alt startet med en smart og modig kunde. Et prosjekt som er så spisset mot barnefamilier, gav oss en gyllen anledning til å lage en like spiss markedsføring. Navnet skulle ikke vise til et forsvarsverk, men et sosialt, trygt og godt samlingspunkt for en rekke ulike mennesker. Slik middelalderborger også fungerte. Vi var opptatt av å formidle at dette stedet vil bli et suverent sted å vokse opp, og lot dette gjenspeile både språket, bildene og den grafiske formen. Lekent, uhøytidelig, inspirerende, sosialt, gøyalt og morsomt – markedsføringen skulle bli like spennende som prosjektet med morsom typografi, morsomme bilder, leken tekst og spreke farger. Alt skulle ose vitalitet.
Les mer om prosjektet her!
boiborgen.no
- 3D
- Grafisk profil
- Markedsføring
- Nettside
- Prospekt
- Visningssenter